امکان چت در وبلاگ یا وب سایت به وسیله گوگل!

گوگل در ادامه فعالیت های مختلف خود برای گسترش امکانات سرویس هایش، بعد از آنکه امکان انتخاب حالت Invisible (مخفی!) در گوگل تاک را برای آیدی های چت خود اضافه کرد، حالا دست به کاری جالب تر زده!


با استفاده از این امکان جدید گوگل، می توانید به راحتی با خوانندگان خود از طریق چت، در وبلاگ یا وب سایت تان ارتباط برقرار کنید. این سرویس که Google Talk Chatback نام دارد، بر پایه گجت گوگل تاک کار می کند و به همین خاطر، نیازی نیست که کاربران تان چیز خاصی را دانلود کنند. (یعنی بدون دارا بودن نرم افزار گوگل تاک توسط کاربران هم امکان چت وجود دارد!)

برای اینکه بتوانید از این امکان جالب در صفحه تان استفاده کنید، تنها کافی است که یک اکانت گوگل تاک به همراه نـرم افزار آن را داشته باشید. سپس به این صفحه رفته و کد آن را به وبـلاگ تان اضافه کنید. حالا می توانیـد با خوانندگـان تـان در محیـط وبـلاگ به راحتـی چت کنیـد!

برگرفته از http://www.weblogina.com

۱ نظر:

  1. سلام . مطلب جالبي بود . اين گوگل تاك هم چيز خوبي هست . فقط بديش اينه كه گوگل خيلي روش كار نكرده . امكاناتش نسبت به بقيه مسنجر ها خيلي كنه . ولي از نظر كارايي خيلي خوب و سبكه. اين كارش هم كه اين مسنجر رو تو سايت ها به صورت گجت گذاشت هم سايت ها رو مثل gmail مي كنه . ولي تو gmail با آژاكس كار مي كرد ولي تو اين با فلش

    پاسخحذف

دیگه چه خبر ؟!

تعداد بازدید کننده ها