ترفند پاک کردن پسورد Bios رایانه

یکی از مشکلات کاربران فراموش کردن رمز Bios کامپیوتر هست که باعث مشکلات زیادی می‏شه. در این پست قصد دارم یه روش جالب برای برداشتن این رمز بهتون معرفی کنم.

در ابتدا نیاز به یک Bootable CD دارید یا اگر DOS هم داشته باشید می‏تواند به شما کمک کند ، مهم این است که شما بتوانید به خط فرمان وارد شوید. پس از ورود به خط فرمان باید ، دستورات زیر را به همین صورت که می‏بیند وارد کنید.


DEBUG
O 70 71-
O 70 72-
O 72 73-
Q-

بعد از وارد کردن آخرین دستور رایانه را Reset کنید تا نتیجه را ببینید.

البته می‏توانید راههای دیگر را از اینجا بخوانید.

برگرفته از : شهرفرنگ

۲ نظر:

  1. salam.jaleb bood.amma ma ke nafahmidim.movafagh bashi

    پاسخحذف
  2. سلام

    دستت درد نکنه
    جالب بود
    برای من که از کامپیوتر های سایت استفاده می کنم به درد می خوره.
    البته الان که پسورد نداره ، هر وقت گذاشتن استفاده می کنم

    خوش و موفق باشی

    خدانگهدارت

    پاسخحذف

دیگه چه خبر ؟!

تعداد بازدید کننده ها