مخفی سازی فایل ها درون یک عکس

با استفاده از این ترفند می توانید هرتعداد فایل حتی با پسوند های متفاوت ( ... , mp3 , doc , mpg , txt ) را درون یک عکس مخفی کنید . به طوری که قابل شناسایی نباشند . برای این کار احتیاج به برنامه ی winrar یا winzip دارید .
برای این کار ابتدا یک فلدر ایجاد کنید برای مثال در درایو C فلدری به اسم test ایجاد می کنیم ( C:\Test) . سپس فایل هایی که می خواهیم مخفی کنیم را همراه با عکسمان درون آن فولدر قرار می دهیم . فایل هایی که می خواهیم مخفی کنیم را انتخاب می کنیم (غیر از عکسی که قرار است در آن مخفی شوند ) کلیک راست را می زنیم و گزینه ی add to archive که مربوط به winrar است را انتخاب می کنیم و ok را میزنیم .
با این کار فایل هایی که می خواهیم مخفی شوند در درون یک فای rar قرار می گیرند .
حال به قسمت run می رویم و cmd را تایپ می کنیم . در پنجره ی باز شده \ cd را می زنیم تا به درایو c برسیم . بعد cd test را می نویسیم تا وارد فولدر test شود . سپس این خط را می نویسیم :

copy /b ccc.jpg + csb.rar ccc.jpg

که البته شما باید به جای اسم عکس و فایل rar اسم فایل های خودتان را قرار دهید . سپس enter رو بزنید . ( اسامی با قرمز مشخص شده اند )
باید پیغامی شبیه زیر را دریافت کنید .
اکنون فایل های شما درون عکس مورد نظرتان مخفی شدند . که با مقایسه سایز اولیه عکس و سایز فعلی آن به این موضوع پی می برید .
برای استفاده از فایل های درون عکس کافی است بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه ی open with را انتخاب کنید و winrar را بزنید . مشاهده می کنید فایل های شما که درون عکس بودند ، اکنون قابل مشاهده اند .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیگه چه خبر ؟!

تعداد بازدید کننده ها