درست کردن USB هایی که در ویندوز تشخیص داده نشده اند

آیا تا به حال با پیغام “USB device not recognized” هنگام وصل کردن یک وسیله دارای USB مثل کیبرد یا موس مواجه شده اید ؟ اگر کامپیوتر شما ناگهان با این پیغام خطا ، وسایل USB رو تشخیص نمی دهد ، می توانید راه های زیر را امتحان کنید .
اولین روش اینکه بر روی My Computer کلیک راست کرده و گزینه ی Properties رو بزنید و در آنجا به قسمت Device manager بروید . و در قسمت Universal Serial Bus controllers که تمام USB هایی که در اختیار دارید نمایش داده می شود ، تمام آنها را Uninstall کنید . و کامپوتر را ری استارت کنید تا دوباره آنها تشخیص داده شوند .
اگر این روش عمل نکرد ، کامپیوتر را خاموش کنید و آن را از جریان Power قطع کنید و دوباره وصل کنید . چون کامپیوتر های امروزی با زدن Turn off به طور کامل خاموش نمی شوند و هنوز جریان به آنها می رسد .
درباره ی این روش باید بگم از اونجای که مادربرد قطعه ای هست که تمام اجزای کامپیوتر از جمله USB ها در نهایت به آن متصل می شوند ، گاهی اوقات به Reboot شدن (راه اندازی مجدد ) نیاز دارد . ریزپردازنده ای که بر روی مادربرد قرار دارد می تواند دوباره این اتصالات USB رو تشخیص بدهد و از آنها استفاده کند .
پس کامپیتر خود را خاموش کنید و سپس دوشاخه آن را از پریز بکشید ( یا Power را قطع کنید ) و یه دقیقه صبر کنید و دوباره شروع به کار کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیگه چه خبر ؟!

تعداد بازدید کننده ها