چطور چندین حساب جی میل گوگل را در یک کامپیوتر باز کنیم

اگر مایلید در آن واحد چندین حساب حساب گوگل را در یک کامپیوتر باز کنید , ادامه مقاله زیر را بخوانید .
اگر چندین حساب جی میل دارید و یا به طور اشتراکی از یک کامپیوتر استفاده می کنید حتما به این مشکل برخوردید که نمی توان در یک لحظه با دو آی دی کار کرد و برای استفاده از آی دی دیگر باید از حساب اول خارج شد . اما چندین راه حل برای این مشکل وجود دارد .
البته گوگل برای کسانی که چندین آی دی دارد راه حلی را دارد و آن هم اضافه کردن آدرس چند حساب در یک حساب هست که می توانید آن را در تنظیمات جی میل انجام دهید .

  1. استفاده از چندین مرورگر : این شاید آسان ترین راه حل برای مشکل شما باشد به خصوص اینکه در هر کامپیوتری مرور گر IE نصب هست و شما می توانید نصب سه مرورگر دیگر Firefox , Safari , Flock به چهار حساب به طور همزمان دسترسی داشته باشید .
  2. استفاده از افزونه فایر فاکس CookiePie : دلیل اینکه شما نیازی نیست هر دفعه برای رفتن به حساب خود در گوگل پسور خود را وارد کنید , این است که فایل های کوچکی به نام کوکی ( coocki) بر روی کامپیوتر شما نصب می شود . CookiePie افزونه ایست که چندین دسته از کوکی ها را مدیریت می کند و شما می توانید پروفایل خود را در آن انتخاب کنید و به این ترتیب می توانید از چند آی دی استفاده کنید .از این راه می توانید نه تنها درمورد جی میل , بلکه در هر حساب دیگری مثل یاهو یا hotmail استفاده کرد .
  3. استفاده از افزونه ی Gmail Manager برای فایرفاکس : این هم یک افزونه ی دیگربه نام Gmail Manager که می توانید در فایرفاکس از آن استفاده کنید . علاوه بر آن می توانید با نصب این افزونه در گوشه سمت راست پایین مرورگرتان از وضعیت نامه های دریافتی , پیش نویس ها , اسپم ها و ... مطلع شوید .
  4. استفاده از افزونه ی IE در فایرفاکس : یکی دیگر از افونه های جالب فایرفاکس IE Tab هست . با استفاده از این افزونه می توانید مرورگر IE را در فایر فاکس اجرا کنید و به این ترتیب دو پروفایل را هم زمان در فایرفاکس ببینید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیگه چه خبر ؟!

تعداد بازدید کننده ها