نحوه ی اضافه کردن امضا به انتهای Email در Yahoo

امضا ها در اینترنت هم مانند امضا کردن در محیط واقعی وجود دارند. به این صورت که همان طور که ما انتهای نامه های خود را با امضا معتبرتر می کنیم , می توانیم زیر نامه های الکترونیکی خود را نیز امضا کنیم . به این ترتیب هم نامه ی ما زیبا تر می شود و هم تاثیر بیشتری خواهد گذاشت . البته این امضا می تواند یک عکس , یک نوشته و یا یک تصویر متحرک باشد که به صورت کد HTML نوشته شده است .

برای اضافه کردن امضا به انتهای نامه هایتان در Yahoo باید بعد از ورود به ایمیل به قسمت Option بروید و قسمت Signature را انتخاب کنید . سپس می توانید نوشته ی خود را که می خواهید به عنوان امضا قرار گیرد بنویسید . اگر می خواهید از امکانات بیشتری مثل انتخاب رنگ و حالت خط و... استفاده کنید Color and Graphics را انتخاب کنید و یا اگر کد آماده دارید می توانید با انتخاب گزینه ی View HTML Source کد خود را وارد کنید . طریقه ی ساختن کد , در یکی از پست ها آمده است . شما می توانید URL عکس خود را در کد تشخیص دهید و آن را با عکس دلخواهتان جایگزین کنید . برای مشاهده ی نتیجه تیک View HTML Source را از بین ببرید . همچنین برای درج این امضا در همه ی نامه هایتان گزینه ی Add signature to all outgoing messages را علامت بزنید . در انتها هم گزینه ی Save را بزنید . خوب کار در اینجا به پایان می رسد .

در زیر نمایش گرافیکی یک کد نشان داده شده است :

۲ نظر:

  1. سلام وخسته نباشید.میشه لطفا نحوه ارتباط برقرار کردن با افرادی رو کهadd کردیم رو به emailام بفرستید.ممنون میشم اگه کامل برام توضیح بدید.خیلی ممنون به خاطر وبلاگ خیلی خوبتون.mahboob92@ymail.com

    پاسخحذف
  2. salam man ghesmate Color and Graphics ro peyda nakardam tu ghesmate signature aslan in kalame nist mishe rahnamaim konid?

    پاسخحذف

دیگه چه خبر ؟!

تعداد بازدید کننده ها